tirsdag 9. august 2011

Det er tirsdag..

Og jeg er nettopp kommet hjem fra fysioterapeuten. Nå skal jeg strax få på meg malerklærne å hive meg over garderoben, og forhåpentligvis soverommet også etterhvert!

Kjøpte denne søte karen i Østersund i helga. Fin. ikke sant? Den må vel få seg en passende plass etterhvert.


Disse ble også med i dragsuget. Hunde-skiltet henger på døra til yttergangen/hunderommet som ble malt i går. Det er viktig at folk blir advart den skumle hunden vår! hehe :)
Putene er fra Indiska. Er i utgangspunktet bittelitt skeptisk til brune puter, meeeeen de var billige og verdt et førsøk!


Nei, jeg må vel få på meg malingsantrekket. Jeg gruer meg som en hund til å male mer, det er så kjedelig. Men, det må vel til.. Dere ikke-malere får nyte dagen!



1 kommentar:

  1. Det hundeskiltet skulle jeg også hatt! Hunden min er en Prazsky Krysarik på 2 1/2 kilo, hehe.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!