tirsdag 9. august 2011

Det var en gang en yttergang..

Vi har to ytterganger, en oppe og en nede. Den nede pusset vi opp etter vi flyttet inn i vinter, men den oppe har vært et realt mareritt fram til i dag. Det er rommet der hunden har buret sitt, og alt oppussingsrot/verktøy har hatt hus de siste månedene.

Før hadde det en grålig farge på veggene og svarte dørkarmer, og så rett og slett trasig ut. Siden vi nå er ferdig med flislegging på badet, og noe av verktøyet har flyttet plass, fikk jeg muligheten til å gjøre noe med det triste rommet. Så sent i går kveld tok jeg vaskebøtta fatt og gjorde rent hele sulamitten, sånn at jeg idag kunne sette igang med malingen!

Siden mannen på fagflis i Trondheim var heller dårlig til å rekne ut hvor masse flis det gikk med på badet vårt, har vi mange pakker med gulvflis liggende. Derfor besluttet vi i dag at vi kunne bruke restene i gangen. Er superfornøyd med flisa på badet, så det tror jeg kommer til å bli knallfint! Så, flisleggingen er det eneste som står igjen.
(Når jeg bestemmer meg for at noe skal skje, skulle det helst ha vært gjort igår, så jeg rekker skjeldent å ta før-bilder. Fryktelig ergelig, og jeg lover å skjerpe meg på den fronten..)
Slik ser det altså ut nå:

Resultatet :)

Godt å få litt system på ting!


Urkul knagg fra Riviera Maison


Hestehodeknagger fra Åhlèns

Nå ble det natta her i gården. I morgen kommer en ny dag, og nye prosjekter skal igangsettes! Ble forresten medlem av Norske interiørblogger i dag. Håper det finnes noen sjeler der ute som kan ha glede av denne lille bloggen min. Jeg elsker iallefall å lese alle de flotte bloggene som finnes der ute! Takk for masse inspirasjon folkens!

 God natt!



1 kommentar:

  1. Vedig fint at du ble medi nib, så fant jeg deg. Flotte bilder;) elsket knaggene:))

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!