fredag 19. august 2011

Gammel stol, dilemma!

God ettermiddag! Jeg har fått en gammel rokokkostol. Den er ikke veldig slitt, og alt stoffet er inntakt, men jeg er veldig usikker på om jeg skal gjøre noe med den eller ikke. Min første tanke var at jeg skulle male den hvit, og trekke den opp med et lysere stoff, men etter å ha sett endel på den, er jeg jammen ikke sikker lengre.

Slik ser den altså ut nå
Den er jo ikke stygg slik den er nå heller. Er pittelitt allergisk mot rødt, så det er igrunn det som plager meg mest..

 Trenger sårt noen andres mening om saken! What to do?

Foruten dette kjempestore verdensproblemet har dagen vært veldig fin! Når jeg ikke har malt soverom, har jeg vært ute å kastet ball med hunden og sett til hestene. Livet er godt på landet :)

Håper dere også har hatt en fin dag, nyt resten av kvelden!

2 kommentarer:

  1. Lekker stol. :)
    Jeg ville nok sett det i sammenheng med hvor stolen skal stå, om det vil bli finere å male og trekke den om.
    Lykke til med valget. :)

    SvarSlett
  2. Litt enig med Mansen her.Jeg ville dog uansett trukket den om.Utrolig vakker stol.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!