mandag 1. august 2011

Hyttetur

Nå er vi kommet hjem fra ei nydelig helg på hytta! Familien har ei hytte som ligger helt ved sjøen ca 45 min fra der vi bor. Hytta ble satt opp i 2007, og er helt etter min smak. Dette er vårt sommerparadis!



Nydelig utsikt fra hytta

Gjett om vi har kost oss med god mat og drikke hele helgen! Det jeg liker spesielt godt med hytta, er at det bestandig er masse folk der. Det er stedet der hele familien med barn og dyr samler seg :)






Troy og Jacko koser seg i sola

Vannski er et must i slikt flott sommervær! Her er det samboeren min som for første gang (!) prøver seg!




Nå har vi nettopp inntatt et godtr grillmåltid. NAM! Sambo lager ikke middag så ofte, men idag imponerte han jaggu meg! Nå skal jeg kose meg med siste utgave av BoligDrøm, det blir stas! Vi blogges! Heidå!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!