mandag 8. august 2011

I helga..

..Var vi i Østersund og Sundsvall på shopping! Jeg, sambo og foreldrene mine dro tidlig fredags morgen og kom hjem i går kveld med en kapellhenger stappfull av interiør! Sånnt kan jeg virkelig like! Vi fant mange vakre interiørbutikker, blandt annet L&Co og BOOM, begge i Sundsvall. på L&Co handlet jeg et nydelig maleri av en hest. Har ikke bilder av det for øyeblikket, da det skal få ligge inne i emballasjen sin til det skal komme opp på veggen i kjellerstuen som ennå er under oppussing! Dette hestehodet ble også handlet på samme forretning. (ja, jeg er meget svak for pene interiørting med hestemotiv..)

Bildet lyver litt på fargen, den er ikke fullt så "gul" som her. Vakker, ikke sant?


MEN, det som tok desidert mest plass i hengeren var hverken bildet eller dette lille hestehodet, det var nemlig verdens fineste sjeselong! Åh, som jeg bare elsker den!




Var ikke den bare  Griselekker? Jeg er helt og holdent stormforelska!


Så nå ligger jeg henslengt i denne da, storfornøyd over helgas fangst! Kommer plutselig tilbake med flere bilder av ting som også ble handlet i helga! Nå skal jeg kose meg enda litt mer i sjeselongen.. Hvilken god mandag dette ble da gitt!

<3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!