tirsdag 16. august 2011

Å male vinduskarmer..

..er så utrolig kjedelig. Spesielt når de i utgangspunktet er mørkebrune. Så, idag har jeg prøvd å få de hvite med mange strøk maling. Det er som sagt gørr kjedelig, men desverre en jobb som må gjøres for at soverommet vårt skal bli slik jeg ønsker. Har bestemt meg for at den ene veggen skal ha en mørkere farge enn resten av rommet, er litt spent på hvordan det blir, men jeg har tro på at det kan bli fint :)

Har også veldig lyst til å ha en skags himmelsengløsning på senga. Jeg synes bare at den tradisjonelle "myggnetting"-greia fra en ring i taket er litt oppbrukt. Jeg må nok vri hjernen for å prøve å komme på noe lurt på den fronten!

Kanskje noen av dere har noen ideer?

Ellers så nærmer høsten seg med stormskritt. Er i utgangspunktet litt muggen til akkurat det, men man har vel ikke noe valg i år heller. Samtidig er det jo ei koselig årstid der man kan tenne masse lys i lune stuer :)

Jeg er alt for dårlig til å tenne lys på sommeren, men til høsten skal nok disse bli brent opp :)

I morgen håper jeg på å bli ferdig med malingen på soverommet, det hadde vært godt!
Dere får ha det fint så lenge!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!