onsdag 17. august 2011

Prosjekt sofabord

Vi skulle så absolutt hatt et sofabord til kjellerstua vår. (som forøvrig ikke er ferdig) Jeg har prøvd å ha øynene åpne, men det eneste jeg har funnet hittil er disse fra Riviera Maison

Et slikt et hadde passet utmerket!

Oppe på stua vi bruker til daglig har jeg et hvitt sofabord med underplate. Jeg har bestemt meg for at platene på det nye bordet ikke skal være hvitt, da vi har svart hund med kort pels. Og svart pels+hvite glatte møbler=driver matmor til vanvidd.. Jeg tørker hår HELE tiden.

Håper jeg kommer over noe etterhvert, hvis ikke spørs det om jeg må ta turen til Riviera Maison butikken i Trondheim. Vi får se!

Forslag til sofabord tas imot med takk!



1 kommentar:

  1. Hei på deg.
    Sofabordet fra Riviera er bare rå fint, skjønner godt at du har et slikt på ønskelisten ;)
    Ønsker deg en riktig fin onsdag, og lykke til med prosjekt sofabord.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!