onsdag 17. august 2011

Tallerkenhyller

Heisann! Tok meg en pause i all malingen jeg! Soverommet vårt er nå hvitt, og ikke mørkerosa (!) som det var før jeg begynte i går. Det var godt å sette seg ned litt nå :)

Jeg har nylig vært på den lokale bruktbutikken og handlet flere sølvfat. Jeg synes de er så fine! Har ei ganske stor tallerkenhylle hengende på kjøkkenet, men nå er den jaggu meg full. Bra jeg har enda en stående umontert, så den får avlaste litt etterhvert!


Sølvfatene bærer preg av tidens løp, men det er litt av sjarmen.



Har fundert litt på å skaffe enda en, og oppbevare blader i. De har en tendens til å bli liggende på underplaten på stuebordet... Men så leser jeg se støtt og stadig, så jeg må ha de fremme :)



Ha en fortsatt fin ettermiddag!
Jeg skal unne meg en pause før jeg skal svinge malekosten igjen!
Klem!

5 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort det! Har du noen bilder av badet mon tro? :) Spent jeg.

    Klem Anine

    SvarSlett
  2. Så fin talerkenhylle, og fliotte sølvbrett. :)

    SvarSlett
  3. Tror jeg begynner å bli trøtt... ;)
    Tallerkenhylle og flott sølvfat skulle det stå. :)

    SvarSlett
  4. Hei dere! Tusen takk for det! Anine: Bilder av det nye badet vårt ligger i eget innlegg, "det nye badet vårt" evt her: http://lykkepaalandet.blogspot.com/2011/08/det-nye-badet-vart.html

    :) Klem!

    SvarSlett
  5. Så fin blogg du har. Gleder meg til å følge deg videre! Tallerkenhyllen med de lekre fatene på er bare helskjønn! Lur idé å ha en slik hylle til blader også :o) Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!