fredag 2. september 2011

Bilder av stua vår!

Hei og hopp! Det nærmer seg fredagskveld med god mat og drikke sammen med familien. Det er ingen tvil om at fredag er den aller beste dagen i uka!

Mens Espen sitter i gravemaskina si å gjør gårdsveien vår fin, koser Ola og jeg oss inne.
Fikk tatt noen bilder av stua vår idag. Måtte skynde meg å dokumentere ei grei og ryddig stue mens jeg hadde sjangsen! (babyflasker og tørkekluter har fått en tendens til å pryde bordet etter at baby kom i hus!)

  Siden vi har hund (svart en sådan, meeeget praktisk i forhold til hvite møbler.. eller..) og nå baby, fant jeg ut at jeg måtte skåne putene i sofaen med noe, så da fikk jeg tak i et par hvite sengetepper fra IKEA. Ble ikke så verst, og kjekt at man bare kan kaste de i vaskemaskina om de blir skitne!



 Olas lekegrind :)

Sjeselongen er plassert her inntill videre. Den skal få en permanent plass i kjellerstua når den er ferdig!


Fikk fatt i noen nydelige glass fra en bruktbutikk her en stund tilbake. Skal vise dere bilder av de i morgen. Dere får ha en nydelig fredag så lenge, så blogges vi plutselig!



1 kommentar:

  1. Så koselig det er i stua di.

    Ha ei flott helg

    Klem Bente

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!