søndag 4. september 2011

Fin søndag og loppisglass

Hei dere og god søndag! Her i gården har vi hatt barselsbesøk i hele formiddag. Nå ligger lillegull og sover og Espen sitter i gravemaskina si ute før vi skal sette nesen mot mer urbane strøk på bursdag til min kjære bror!

 Det er godt at det fortsatt er grønt utenfor huset :) blir vel ikke lenge til det er slutt på den tiden!





Var i en lokal bruktbutikk her om dagen, og fikk øye på glassene som her er til høyre. Var de ikke fine? Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å dra derifra uten de!
De andre glassene kjøpte vi da vi var på flrjulstur til Praha i fjor.


Syntes de var så fine med den flotte sølvborden med lekre detaljer.


Nå må jeg vel komme meg i dusjen (på det nye badet vårt som vi eeeeelsker!) sånn at vi rekker bursdagen! Adios Amigos!


4 kommentarer:

  1. Så fine glass du har kjøpt.
    La meg til som føger jeg, syntes du hadde en så koselig blogg.

    Gratulere med en liten baby forresten.
    Klem

    SvarSlett
  2. Vakre glass du har. :)
    Ha en fin mandagskveld.

    SvarSlett
  3. Vakre glass :-)
    La meg til som følger hos deg- studere bloggen vidre i kveld! Liket det jeg ser og leser så langt :-)

    SvarSlett
  4. Så nydelig utsikt dere er heldige og ha : )
    Flott åpent landskap

    -Ønsker deg en flott onsdag.
    Klemmer fra Karina : )

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!