mandag 26. september 2011

Nå var det kanskje på tide..

..med et blogginlegg! Hvem skulle tro at en så liten kropp kunne ta så masse tid? Siden jeg ble mamma for drøyt en mnd siden har jeg jo nesten ikke skrevet her på bloggen, og slik kan det jo ikke være! :) Lille Ola er fortsatt veldig snill og grei, og vi koser oss masse sammen. Er jo masse hjemme vi to, så da blir det litt syssling hjemme i huset! For nå har jeg jo skjønt at jeg ikke nødvendigvis trenger å sitte å stirre på han heeele tiden for å skjekke om han puster, så nå kan jeg muligens begynne å gjøre noe igjen!

Denne superfine rammen kjøpte jeg hos Riviera Maisom tidlig i sommer, og har nå kommet opp i vinduskarmen på stua vår :)

 På den ene siden av rammen er det en pute med nåler der man kan feste det man vil :) Fin detalj, som gjør at rammen blir one of a kind!

 Og på den andre siden er det plass til bilde av den lille sjarmøren

 Denne ramma ble også med i samme slengen. Samme konsept med hengsler i midten. På denne står det "Father & son" og den er jo bare sååå koselig.


 Og til slutt: Her er grunnen til at jeg en stund har vært litt slapp med blogginga. Her fanget i et våkent øyeblikk i armene til pappan sin.



Nå er pappan dratt til fjells sammen med Olas bror, Jacko (jepp, hunden!) og vi to er da hjemme alene i noen dager. Koselig, men vi gleder oss veldig til de kommer hjem igjen, forhåpentligvis med masse fugl i sekken!

Håper dere får en flott uke alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!