torsdag 15. september 2011

Nyoppusset soverom!

Grøss, uten internett en hel uke! Det tar på for en stakkars sjel.. Men nå er jeg back in business igjen, og det er flott!

Vi har siden sist blitt så og si ferdige med soverommet vårt! Det var i utgangspunktet ikke dette som skulle være soverommet vårt, men siden det er praktisk med baby å sove i naborommet til badet, ble det slik foreløbig. Men, nå skal dere få se bilder av resultatet :)

Jeg var nok en gang for ivrig til å ta meg tid til å ta før-bilder. Dere kan se for dere: Lilla/blomstrete opprevet tapet på den ene veggen, resten var rååsa, med en hel vegg med forferdelige klesskap som opptok ca halvparten av rommet. OG svarte dør/vinduskarmer. Lenge leve 70-tallet altså..

Fargen på den grå veggen heter Marrakesh, resten av veggene er hvit bomull.


 Sengeteppet fikk jeg tak i på den lokale bruktbutikken :)





 Det gir en like god følelse hver gang å bli ferdig med et oppussingsprosjekt. Nå er det bare å begynne å tenke på det neste som skulle vært gjort. Gangen mellom badet og soverommet mangler panel, så det må vi få fixet i nærmeste framtid. DA er vi ferdige med hele andre etasje! Det føles himmelsk! Så var det bare hele første etasje igjen.. hehe..

I dag skal jeg ikke gjøre noe fornuftig! (annet enn å holde det i orden her hjemme og lage middag, som man jo MÅ gjøre..) Kanskje strikke litt, for DET har jeg jo begynt med. Jeg begynner å bli skikkelig kjerring.. I en alder av 21, det lover godt!

Håper dere andre tar dere tid til å slappe av litt også! Ha en finfin dag!
klem fra



2 kommentarer:

  1. Så utrolig flott soverommet ble :)
    Det er gøy å pusse opp -men jammen så morro å bli ferdig også! ;)

    Nyt kvelden -og natten i nytt soverom!

    Hyggelig å titte innom bloggen din ♥

    SvarSlett
  2. Flott soverom! Ble nesten litt søvnig kjenner jeg:-) Supert om du har lyst til å bli med på bloggtreffet vårt på Verdal i oktober! Artig med nye bloggere! Hiv deg med!

    Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!