tirsdag 4. oktober 2011

Hei og hopp!

Skikkelig høstvær ute i dag. Det blåser og regner. så lillegutt og jeg koser oss inne med fyr i ovnen. Tenkte jeg skulle vise noen oversiktsbilder av stua vår i dag.

Har sydd duk til sofabordet, så nå slipper jeg å se den stygge glassplata. Jeg har bestemt meg for at jeg aldri skal ha hvitt bord med glassplate igjen. noe så upraktisk!


Ola ligger å tar en cowboystrekk i sofaen :) 

 Jeg har et alvorlig puteproblem..

 Det skal bli godt å bli ferdig med kjellerstuen, slik at sjeselongen kommer til sin rett :)


Middag serveres hos mamma og pappa i dag. Liker!



3 kommentarer:

  1. Så koselige stemningsbilder :)

    Lurer på omd et blir du kommer på bloggtreff ?

    KleM Jorid

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder. Kjenner igjen det med puteproblemet ja !!! Ha en flott kveld videre. Klem fra Robrohuset.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!