søndag 1. januar 2012

Buddhabrett


Hei dere! Håper dere også hadde en flott feiring av det nye året i går!
Vi hadde en koselig kveld sammen med gode venner i går, og jeg lo så mye at jeg er støl i magemusklene i dag!

Flyttet litt om på stua for noen dager siden. Forandring fryder jo som kjent, og dessuten ble det mye bedre plass! Så nå står det lille avlastningsbordet forran de to store vinduene på stua istedet.
Høstlig pynt på brettet fra kremmerhuset. Buddhaen måtte selvsagt være med den og. Og kongler. Jeg bare elsker kongler for tiden!


De store kubbelysene med bark utenpå er en av vinterens favoritter. Noe så vakkert! Men noen av de lyser litt dårlig når lyset brenner seg nedover. Og det skjer jo ganske så kjapt her i gården siden jeg er en stearinlysoholiker.



Nei, jeg tror jaggu meg jeg må ut en tur, for det er flott snøvær ute i dag! 

Ha en toppers dag!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!