fredag 30. desember 2011

Du grønne glitrende litt sånn på tampen

I 2010 bestemte vi oss for å dra ut å hogge juletre på eiendommen vår. Siden jeg er *litt* nøye på hvordan treet skal se ut (skal jo tross alt ha det i stua!!) endte turen med at vi ble bitre uvenner og dro ned fra skogen uten så mye som ei barnål.
Da vi omsider ble venner igjen tok vi bilen og kjørte langs kommuneveien for å finne treet vi skulle ha. Etter flere timer med nok en diskusjon om hvorvidt greinene treet MÅTTE være symmetrisk, ga jeg opp og vi kom hjem med en eller annen kvist med noen stusslige barnåler på...

I år derimor hadde vi tenkt å forbli venner lille julaften, så vi dro derfor å handlet juletre. Og jaggu fikk vi ikke et som var ganske så symmetrisk av seg og! Julefreden var reddet!

Så, her er det da. Treet som gjorde at avslutningen på 2011 ble feiret som venner ;)






Handlet endel juletrepynt i år, men det meste handlet jeg med meg hjem fra Praha i fjor. Denne enhjørningen er blandt mine favoritter!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!