lørdag 7. januar 2012

Bitt på veggen

Heisann, og god lørdag! I går demonterte jeg de to lampene som hang på hver sin side av hestebildet i stua. De tok veldig mye oppmerksomhet som jeg heller skulle ønske bildet fikk. To skruer ble hengende igjen etter at lampene var nede, så derfor gikk jeg i stallen og hentet to bitt og hengte opp. Som reinhekla hestejente jeg er, må jeg ha litt preg av det på interiøret.

Hundedyret krevde å få være med på et av bildene..

Dette er der bittet som henger til høyre for bildet.
Her er det strålende sol i dag, så nå skal vi gå ut å sele opp hesten for så å kjøre oss en tur i det nydelige vinterværet!
  Ha en fortsatt fin dag!

1 kommentar:

  1. Så tøft med bitt ved siden av hestebildet :)

    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg, legger meg til hos deg også jeg :)'

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!