tirsdag 17. januar 2012

Bli med å bestem omslaget på Sanselig Jul!

Som dere sikkert har fått med dere har Franciska bak den nydelige bloggen Franciskas vakre verden satt igang prosjektet med en ny sanselig-bok. Sanselig sommer er jo en fryd for øyet, og jeg regner med at denne ikke blir noe dårligere! Denne boken har fått navnet Sanselig Jul, og nå kan du være med på å bestemme hvilket omslag den får.
Man kan velge mellom tre bilder, og alle er (ikke veldig overaskende) helt fantastisk vakre.

Ikke nok med at man får være med å si sin mening, man kan også vinne flotte premier!
Gå inn på blogginnlegget jeg har linket til under bildet for å se hva de heldige utvalgte får!

Jeg satt lenge for å klare å bestemme meg for et av bildene, men jeg endte til slutt opp med dette!


Nydelig, ikke sant?

Hvis du vil være med å gi din mening og samtidig være med i trekningen av flotte premier, kan du trykke HER!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!