lørdag 7. januar 2012

En Fabelaktig utfordring!

I samarbeid med Nikon har Maia som skriver den superfine bloggen Fabelaktig en konkurranse gående hvor man kan vinne et speilreflekskamera! Og det er jo så morro og spennende at man ikke kan unngå å delta!

Konkurransen går ut på at man skal vise fram sitt beste interiørbilde. Jeg må si at jeg igrunn ikke har noe spesielt favorittbilde, men det er klart det er noen man synes er finere enn andre. Har jo heller ikke det største utvalget siden jeg er ganske fersk i "bloggegamet". Men her kommer de altså, mine to favorittbilder!





Trykk HER for å komme til konkurransen. Delta, eller se på de utrolig mange fine bidragene!



5 kommentarer:

  1. Kjempefint! :)

    Ja, bloggingen min har vært ganske dårlig i det siste. Jeg har ikke fått tilbake laptopen fra reperasjon ennå! Grr. Er usikker på om jeg kanskje skal bytte til norsk også. Hvordan liker du bloggspot?

    Gleder meg til å se deg/dere (ola-gullet) igjen :) Håper det ikke blir så lenge til :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Som svar til Lena: Blogspot er helt fint syns jeg, men jeg valgte eget domene under blogspot da.. :)

    Bildene dine er fine, varme :)

    SvarSlett
  3. Herlig bidrag til utfordringen!
    Skummelt med lyset som tok fyr! :S

    Håper du har ein fin kveld!
    Klem Helene

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Innmari, innmari koselig at du deltar i konkurransen hos meg :) Veldig stas!

    Nydelig bilder!Elsker lysfatet!
    Husk å følge med, så du ser om du kommer med videre :)

    Fabelaktig onsdagskveld!
    Maia

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!