lørdag 21. januar 2012

Equestrian style

Heisann! Da var det jammen meg lørdag igjen, så deilig!

Som jeg har fortalt tidligere er jeg stor fan av å ha elementer i interiøret som representerer min store lidenskap for mange år nå, nemlig: HEST

Hester er utrolig vakre dyr, og det å pryde veggen med et bilde eller ti (hihi) er ikke feil i mitt interiørhode.
Her har jeg funnet noen bilder som jeg synes var rålekre!

En sånn gang/hall hadde ikke vært meg imot!


Sukk, se det bildet, og DEN stua! I'm in LOVE!

Ridestøvler i gangen. Dette kan jeg like!
(bilder fra pinterest)
NÅ skal jeg en tur til områdets desidert fineste butikk, Mathildes Verden på Steinkjer!
ADIOS AMIGOS!


2 kommentarer:

  1. Jeg skulle gjerne flyttet inn på både bilde nummer 2 og 3 : )) Rålekkert, og jeg er veldig for slikt personlig preg : )

    Tenk å ha en slik nydelig tapet som på bilde 2 da : ))

    Håper du får en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  2. Mange fine ting med hest på♥♥

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!