søndag 22. januar 2012

Giveaway hos meg!

Heisann! Siden dere er noen flotte mennesker, og at jeg elsker å lese bloggene deres, tenkte jeg at jeg skulle avslutte uka med en giveaway her på bloggen!


Dette er det du kan vinne:

Pakke nr. 1
2 stk nydelige skåler fra den nye kolleksjonen til Tinekhome, en boks med Kusmi Tea og en stooor pakke med servietter fra Tinekhome. Verdi ca kr. 537,-
 Pakke nr. 2
2 fat/skåler fra House Doctor, Stort håndlaget kubbelys fra Ib Laursen og et nydelig sølvfarget håndlaget fat. Verdi ca kr. 349,-
 Pakke nr. 3
En pakke med tynne stearinlys, 2 stk små sølvfat fra Madam Stoltz og 2 små lysestaker som passer til lysene. Verdi ca kr. 200,-


Ok. her kommer reglene for å delta:

1 lodd: Legg igjen en kommentar på dette innlegget
2 lodd: Kommentar + Legg deg til som følger
(er du allerede følger teller også selvfølgelig det)
3 lodd: Kommentar + Legg deg til som følger + Linke til giveaway'en på bloggen din(bruk det øverste bildet)
4 lodd: Kommentar + Legg deg til som følger + Linke på bloggen din + Skrive et innlegg om denne giveaway'en.

Som et ekstra lodd kan dere også linke til denne siden på facebook. Det er da altså mulig å trekke max 5 lodd tilsammen.

Skriv hvor mange lodd du tar i kommentaren, og til deg som ikke har blogg: husk å legg igjen email-adressen din i tilfelle du vinner :)

Trekning skjer lørdag 18. Februar.

Lykke til!





117 kommentarer:

  1. Åh såå fine gaver på din Give Away :)
    Jeg tar 3 lodd:
    *kommentar
    *følger
    *link til FB
    Titt gjerne innom bloggen min også. Blir glad for nye følgere og kommentarer. :)

    SvarSlett
  2. Så fin give away :-D
    Jeg trekker 3 lodd!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Så utrolig hyggelig! Visste ikke at det var deg jeg heller, før jeg så kjøpene dine innpå her :-p Godt du ble fornøyd :D

    Slenger meg med på give awayen din, med 3 lodd (kommentar, følger og lenk i sidemenyen på bloggen).
    Kjempefine premier du lodder ut, så tvitvi! ;D

    Håper helga har vært fin!

    SvarSlett
  4. HEI.
    NYDELIGE PREMIER:)
    JEG TAR 1 LODD.

    MARIE ELISE
    HVITLYKKE@GMAIL.COM

    SvarSlett
  5. Så herlige premier!! Jeg er med og trekker 4 lykkelodd :)

    Kommentar, link på min blogg, følger og link på FB.

    Ønsker deg en fin dag :)

    Klemmer fra Renate

    SvarSlett
  6. Kjempefine premier. Eeeeeeelsker Kusmi-te. <3 Jeg tar gjerne 3 lodd og krysser fingrene. :-)

    SvarSlett
  7. Det blir to lodd på meg. Kommentar og Facebook-link. :-)

    Mvh.
    Daniel D.
    eskhyo krøllalfa gmail.com

    SvarSlett
  8. For noen fantastisk fine premier! En mulighet herfra:)

    Spirulin@hotmail.no

    SvarSlett
  9. 1 lodd, mer hadde du fortjent, så jeg får stille litt bakover i rekka, men en vet kanskje aldri?

    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Ble 3 lodd på meg da =)

    Veldig fin giveaway du har =)
    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥● Delt på FB,Komentert og blitt følger ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥● Ha fortsatt en fin Mandag ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    MvH

    charlote kolnes

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd (kommentar og følger)

    Herlige premier!

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Hei og hopp :)

    Så flotte gaver du lodder ut!!
    Vakker nostalgi :)

    Jeg er med på 1 lykkelodd til å begynne med!

    Takker for snille ord inne hos meg :)

    - Ida Susanne

    SvarSlett
  13. Ooooo, så mye lekkert det var her da!!
    Trekker 4 lykkelodd her hos deg jeg (kommentar, følger, bilde og link på bloggen min, og link på facebook).

    Ønsker deg en strålende mandag =)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  14. Kjempelekre gaver!!:) håpe eg kanskje vinner noe :)
    prøver med to lodd kommentar og ligger meg til som følger:)

    Janne - jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg trekker 1 lodd og håper at er nok til å vinne en av de nydelige premiene:)
    Ha en fortsatt fin mandag!

    SvarSlett
  16. Oi! For noen fantastisk fine gaver!

    Jeg trekker 4 lodd, takk:o) Kommentar, følger, link på bloggen og dele på bloggens facebook-side:

    http://www.facebook.com/pages/Alt-som-er-Vakkert/303113693066973

    Gleder meg til å følge deg videre;o)
    Heleneklem

    SvarSlett
  17. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 5 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin dag!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  18. Jeg prøver meg med 1 lodd jeg :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  19. Heisann.

    Vil gjerne være med og tar et lodd.
    elisaskaug@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Så spennende, jeg deltar med 2 lodd!
    Kommentar og følger.

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  21. Det var jo helt nydelige premier, alle sammen. Jeg blir veldig gjerne med på den rause giveawayen din og tar 3 lodd. Takk for muligheten =) Ha en koselig onsdag videre.

    SvarSlett
  22. Fine side og gode ideer, likte spesielt godt trappa du har laget:)
    Følger deg gjerne videre og trekker dermed 3 lodd!

    Ha en finfin onsdagskveld!

    SvarSlett
  23. For noen fantastiske premier! :D
    Jeg tar to lodd jeg da? For kommentar og link på bloggen!

    SvarSlett
  24. JIPPI, SÅ GØY! hELE SEKS LODD PÅ MEG:)kJEMPEFINE PREMIER, HELT MIN SMAK:)

    SvarSlett
  25. Tre lodd på meg:)
    Kjempefine premier
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  26. Jeg elsker Tine K og resten av premiene var jo også bare så fine! :-) Jeg blir med og trekker to lodd, kommenterer og er følger fra før :-)

    SvarSlett
  27. Så herlige premier :) Jeg melder meg på i håp om å trekke det lengste strået... Tvi tvi :)

    PS! Kjempefin blogg du har.

    SvarSlett
  28. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  29. Jeg blir gjerne med og trekker 2 lodd:)
    - Kommentar
    - Linking fra blogg

    Krysser fingrene:)

    SvarSlett
  30. VIRKELIG flotte giveaways. 3 lodd på meg. følger, kommentar og link i blogg.

    SvarSlett
  31. Å så nydelig! Jeg er så glad jeg har funnet den flotte bloggen din! Blir gjerne med og prøver lykken med 5 lodd.

    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/01/giveaway-hos-eldens-hage.html

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  32. Hei hei:)
    Så flott blogg, og herlige premier!!
    Jeg digger TineK:)

    Jeg trekker 3 lykkelodd her hos deg ♥

    Ha en fin fin helg:)

    SvarSlett
  33. henger meg på denne flotte give-away med 1lykkelodd;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  34. Krysser fingrene og trekker 4 lodd (kommentar, følger, delt på FB og innlegg på blogg)

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  35. For en utrolig flott give away!! Jeg deltar gjerne, prøver lykken med 3 lodd(kommentar, følger + linker).
    Randi:)

    SvarSlett
  36. Jeg har valgt at trække 3 første lodder og linke til facebook, så 4 lodder herfra tak ;)

    Og hold da op hvor er det nogen fine prømier, krydser fingre :) Tak for chancen!

    SvarSlett
  37. 2 herlig lodd denne veien!!
    Klem Anna

    SvarSlett
  38. Heja!
    Fant bloggen din gjennom Har en drøm og her kommer jeg garantert igjen!:)
    Vil veldig gjerne være med i giveawayen din også og tar med meg 3 lodd!:)

    Klem fra June

    SvarSlett
  39. Spennende og så flotte premier. Jeg tar to lodd , 1 for kommentar og 1 som følger av bloggen din.

    Tvi tvi og ha en fin søndag.

    SvarSlett
  40. Så fine gaver og ikke minst blogg! :-)
    Jeg tar 1 lodd for kommentar,

    epostadressa mi er følgende:
    ine_jenta@msn.com

    Ine

    SvarSlett
  41. Kjempefine premier! jeg som Elsker Tine K:)

    Kommentar, link på blogg og på facebook:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  42. Nydelige premier! TineK Er utentvil en favoritt :)

    Jeg tar 4 lykkelodd. kommentar, følger og link på blogg og fb!

    Ha en fin-fin tirsdag!

    SvarSlett
  43. Så flotte premier! Jeg prøver lykken med 1 vinnerlodd! :-)

    SvarSlett
  44. Jeg vil også gjerne være med :)
    Trekker 3 lodd jeg (kommentar,følger og linker på fb jeg.navn: charlotte o-k.)

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  45. Prøver lykken med to lodd
    (kommentar og følger)

    Klem Birgit

    SvarSlett
  46. For en flott Gi-bort, og flott blogg. Jeg vil gjerne følge deg videre, selv uten lodd. ;)

    Jeg prøver likevel lykken med to lodd, og håper inderlig å vinne en av de flotte premiene dine.

    SvarSlett
  47. Å, så kjempeflotte premier! Jeg krysser fingrene, og tar ett lodd:-)

    privatrett ætt hotmail.com

    SvarSlett
  48. Hei:) Flott blogg og nydelig giveaway. Har dessverre ingen blogg, så; ett lodd. heidibjerkmo@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Flotte premier! Jeg tar tre lodd - bli gjerne med på min giveaway også! :)

    SvarSlett
  50. jeg trekker 1 lodd. :)
    jessica_h_24.06@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Fantastiske premier da!!
    Tar to lodd jeg!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  52. Skønne præmier... jeg vil super gerne deltage med 3 lodder:-)
    *1 for kommentar
    *1 for følger
    *1 for link fra FB

    Og sikke en fin blog - jeg vil glæde mig til at følge den fremover.
    Mange hilsner fra Susan
    mail@sherpa.dk

    SvarSlett
  53. Flotte premier! Tre lodd på meg!

    Kommentar
    Følger
    Link på FB

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  54. Wow! Så flotte premier du deler ut! Prøver gjerne lykken i den fine giveawayen din med 1 lodd :)
    Ha en fin dag :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  55. Hei!!
    Så fin blogg du har og så flotte gaver .
    3 Lodd på Meg.
    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  56. Hei hei

    1 lodd til meg :))

    bente

    SvarSlett
  57. Så flott give away du har! Jeg deltar gjerne med 3 lodd, og linker i min blogg www.sweetlillyangel.blogspot.com

    SvarSlett
  58. Hej! Jag vill absolut vara med :) Tar 1 lott.

    Kram
    Nenna
    minuhno@gmail.com

    SvarSlett
  59. Flotte gaver, 2 lodd på meg.
    :-)

    SvarSlett
  60. Jeg tar 4 lodd! Ønsker meg så veldig skålene fra Tine K! ;)
    (kommentar+følger+innlegg på blogg+link på blogg)

    Ha en fin helg! :)

    SvarSlett
  61. Ønsker å være med og tar 2 lodd hos deg.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  62. Jag är gärna med och jag tar EN lott.

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  63. Hei.
    Flott blogg du har:) En superfin give away, tar gjerne 3 lykkelodd (Kommentar, link og følger).
    Ha en fin helg.
    Elizabeth.

    SvarSlett
  64. For en herlig blogg du har:)
    Jeg vil gjerne være med på giveaway og trekker 3 lodd:)

    God helg
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  65. Hej! En sådan härlig blogg du har!
    Tur att jag hittade hit till dig...
    Och en så´n fantastisk Give Away du har.
    2 lotter tar jag, blev självklart följare av din fina blogg.
    Så hoppas nu på "jättetur"..
    Ha det så gott önskar Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Så skjønne premier du har i din giveaway! Jeg ønsker å delta med ett lykkelig lodd. anikris3@online.no

    SvarSlett
  67. Flott give away.

    Jeg vil være med og trekker 3 lodd

    Mvh Linda

    SvarSlett
  68. Elle melle deg fortelle her var det flotte premier ... klarer ikke å bestemme meg hvilken jeg likte best ... kusma te skulle jeg gjerne smakt ...
    Har lagt meg til som følger og skriver her. Blir vel 3 lodd det ...
    X-fingre og tær...
    Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  69. Heia
    Her har du en kjempeflott giveaway, så masse fint!
    Så jeg vil gjerne prøve lykken, og tar 2 lodd.
    Ha en fortsatt fin søndagskveld:)
    Mette

    SvarSlett
  70. Hei, flotte premier. Jeg trekker 3 lodd :)

    SvarSlett
  71. Flotte premier.
    Prøver lykken med to lodd : )

    Heidi

    SvarSlett
  72. Tar gjerne 2 lodd i denne flotte give away

    SvarSlett
  73. Så mange flotte premier. Jeg tar 3 lodd!

    SvarSlett
  74. For en fantastisk giveaway!
    Siden du er med på min, så må jo jeg slenge meg med på din også:-)
    Trekker 3 heldige lodd og krysser fingre og tær!! De skålene fra Tine K er "to die for" altså!!:-)

    Lykke til til meg her og lykke til til deg hos meg:-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  75. Herlige premier.
    Jeg deltar gjerne med 1 lodd:)

    Tvi, tvi.

    SvarSlett
  76. Nydelige premier!
    Jeg krysser fingrene og tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  77. Kjempefine premier og flott blogg. 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  78. Da er jeg blitt følger og frister vinnerlykken med 2 lodd :)

    SvarSlett
  79. Hei!
    Blir gjerne med og tar 1 lodd.
    Hilsen Paulien

    SvarSlett
  80. prøver meg på et lykkelodd jeg! kjempe fine premier!

    SvarSlett
  81. Hei!
    Første gangen jeg besøker bloggen, nyter!
    Legger meg som følger og dermed 2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  82. Da ble det 2 lodd for kommentar og følger......fine premier:)

    SvarSlett
  83. Så fine premier!!
    Det blir 3 lodd til meg (kommentar, følger og link på blogg)
    ♥Anne Marie

    SvarSlett
  84. Kjempefine premier! Jeg vil gjerne være med. Tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    God helg!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  85. Tar ett lodd jeg:D Fine premier:D

    SvarSlett
  86. Så herlig premie du gir bort, jeg hiver meg på med 3 lodd :) Gleder meg til å følge deg videre!!God helg så lenge!!

    SvarSlett
  87. Et lodd til meg; kjekt med litt spenning i hverdagen :)

    Mvh frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  88. Hei. Jeg vil gjerne prøve lykken, og tar 1 lodd:) Mvh Kjersti ( evensen_kjersti@hotmail.com)

    SvarSlett
  89. Ah, fantastisk! tar med meg 5 lodd jeg :-)

    klem Jeanette

    SvarSlett
  90. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  91. herlighet så flott giveaway :D masse nydelige saker eg har såååååå lyst på ...
    eg håper på vinnerlykke med 3 lodd, for kommentar, følger og linker på bloggen min.
    ha en flotters søndag :D

    SvarSlett
  92. 2 lodd :) kommentar + følger deg :)

    SvarSlett
  93. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  94. Jeg prøver meg med 1 lodd og håper på vinnerlykke. Ha en fin uke. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  95. Hei!
    Hiver meg med og trekker 2 lodd :)

    Give away hos meg også om du vil være med :)


    Klem Anette

    SvarSlett
  96. Jag tar en lott:)
    Hälsningar Caroline i Sverige
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  97. Jeg er med, 1 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  98. Så fin blogg du har! Her var det mye inspirasjon å hente :)
    Er gjerne med på 1 lodd :)
    riola@live.no

    SvarSlett
  99. Innlegg på bloggen min: ♥♥♥♥ http://prinsessegrorud.blogspot.com/2012/02/giveaway-hos-eldens-hage.html

    ♥ 4 lodd: Kommentar + Legg deg til som følger + Linke på bloggen din + Skrive et innlegg om denne giveaway'en.
    Pluss EKSTRALODD for å dele på facebook!

    Dermed: 5 lodd! ♥♥

    Nydelig giveaway ♥ Krysser fingre og tær ♥

    SvarSlett
  100. Ja! Vil så gjerne ha et lodd, Håper på superflaks for dette var flotte gaver.

    Vil gjerne kikke mere i bloggen din nå etterpå, Bloggen din virker interessant.

    Klem fra "Mira".

    SvarSlett
  101. Hei høpp!!

    Trekker 1 lodd opp av hatten:)

    Ha en fin kveld!!

    Klem

    Linda

    SvarSlett
  102. Kjempe fin gi-bort!
    Jeg slenger meg på, å har blitt følger her hos deg!
    Har også linket med bilde innpå bloggen min, samt delt på Fb:)
    Blir vell 4 lykkelodd det da?
    Klem

    SvarSlett
  103. Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd.
    -Kommentar
    -Følger
    -Linker på Facebook

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  104. Så koselig blogg og kjempefine premier :) 2 Lodd på meg, kommentar og følger :)))

    Wish me Luck !!
    Klem // Heidi

    SvarSlett
  105. Jeg vil gjerne delta,og lykke til alle andre! 3 lodd på meg :)
    kristinalmvik9@hotmail.com

    SvarSlett
  106. Är gärna med=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvarSlett
  107. Fine premier! 2 lodd.

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  108. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  109. Hei! Hei!

    Jeg vil gjerne være med på denne.
    Så fine ting du lodder ut!
    Jeg har ikke blogg,
    så 1 lodd på meg.

    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  110. Oioi, håper jeg rekker være med på denne. Kjempefine ting jo!! 3 lodd på meg. tinamari@me.com

    God helg :)

    SvarSlett
  111. Så masse fine premier. takk for at jeg får være med!
    Jeg tar to lodd...

    Ha en fin kveld..
    klem

    SvarSlett
  112. åh, fantastiske premier. håper du ikke har trekt ennå :) to lodd på meg.
    ha en fin kveld ;)

    SvarSlett
  113. Hei.

    Ute i siste liten, håper jeg rekker det. Tar 2 vinnerlodd, sånn helt på tampen. Følger og kommentar.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  114. hei. jeg blir med 2 lodd for kommentar og følger

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!