mandag 23. januar 2012

Glitterglasert ormegress?


Heisann sveisann!
Da var det en ny uke igjen. Men det betyr vel nye dager, og nye muligheter, ikke sant?
Her er vi på besøk til Mamma og Pappa i dag, godt å få servert middag og greier!

Sist fredag var jeg en tur i Steinkjer. Der fant jeg disse jukseplantene på salg. Ser ut som det vi kaller ormegress, bare at disse var dyppet i glitter! Har ikke helt klart å bestemme meg for om de er fine eller bare harry, men de står nå på kommoden på ubestemt tid!
Sammen med Mr. Buddha, noen lys fra Riviera Maison og en nydelig bolle jeg kjøpte samme dag, ble det da ikke så ille.





Nå er det tid for lunch her i gården. Så blir det vel en liten tur til byen etterhvert.

Dere får ha en flott mandag!
Også må jeg minne om Giveawayen min! Vinn flotte premier fra forskjellige leverandører. Link oppe til høyre på siden her!


1 kommentar:

  1. Jo, vær så god! Det var da så lite... bokstavelig talt. :) Og jeg må innrømme at jeg lo godt jeg også. Etter at den største forundringen hadde gitt seg. Der sto jeg omtrent klar med brannslukningapparat. Bare i tilfelle det skulle si BOOOM. Ja, man har jo hørt litt av hvert om disse biopeisene. Og jeg er ikke den modigste kniven i skuffen... om du skjønner. ;)
    Og så ble det bare en slik BITTELITEN... stakkars liten... flamme. Hehe :))

    Godt da at jeg faktisk får skikkelig peis i stuen på onsdag! :) For det har jeg også drømt om lenge. :) Har ingen ide om det faktisk går etter planen, for det det var jo et impulskjøp... og tilsvarende gjennomtenkt som impulskjøp normalt sett er. Men det ordner seg vel! Fagfolk på saken da! Det hjelper jo innimellom akkurat det. ;)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!