fredag 13. januar 2012

God start på helga!

God ettermiddag! Da var det fredag igjen gitt, og godt er nå det :)
Jeg tenker fortsatt på Herlige hjem på FEM i går, og den nyyydelige leiligheten til Camilla som driver Milla Boutique! *sukk*.. Der kunne jeg trivdes for å si det sånn..
Morro med et skikkelig interiørprogran på tv synes jeg. Får mer helhetlig intrykk av interiøret enn når man ser det på bilder.

Tidligere på dagen i går var jeg en snartur innom Kremmerhuset på Levanger. Der hadde de fått inn en del nytt siden sist, sååå masse fint!

Morro med noe nytt var det iallefall! Her er noen av godbitene som ble med meg hjem

Søøt liten vase og turkise lys. Godt med vårlige farger!


Brunt duftlys, luktet himmelsk!

Og denne søte rammen med teksten " I am not quiet, I ran out of things to say..." hihi

Puter, skåler og servietter ble også med, men det skal jeg vise dere i morgen!
Nå skal det lages middag! Fredagspannekaker!

Håper dere har en fortreffelig start på helga dere og!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!