mandag 9. januar 2012

Rosa Kaserolle, anyone?

Hei og hopp dere!

I helgen var jeg på skattejakt!
I fjøset vårt av alle steder! Der lå det en stor pappeske med masse fine interiørskatter. Blandt annet en nydelig krystallskål og noen fine glassvaser.

Her er en av de andre skattene jeg fant. En råååsa kasserolle!
Var ikke den søt da?
Jeg er ikke så veldig pastell av meg, men denne falt jeg pladask for. Siden den ikke passer helt inn her hjemme, har jeg bestent meg for å gi den vekk. Om noen vil ha den da, såklart?
Så, kanskje denne passer inn hjemme hos deg?
Kommenter på innlegget, så trekker jeg ut en som jeg sender den til :)
Og jeg blir selvfølgelig veldig glad for nye følgere!

Håper dere får en finfin kveld!


6 kommentarer:

  1. Flaks for deg at du var innom meg da. ;) Å sparkle de takplatene er noe av det dummeste jeg har gjort. (Og det sier ikke lite! Hehe)
    Flere dagers arbeid, vondt i nakken... og så styggeste styggtrollet av et tak som resultat. Ja, jeg må jo bare le egentlig. :) Og så har jeg jo virkelig fått en unnskyldning til å få nytt tak der i det minste. ;)

    Nå lurer jeg på hvit gaffatape... og male over. Ja, jeg ler nå også... men du skal ikke se bort fra at jeg forsøker. Jeg er uhelbredelig. Hehe

    Vi får håpe på en ny regjering med sterke interiørmeninger, så blir det nok fort slutt på slik forsøpling av norske hjem. ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, for å lage en slik ulykke at mannen din innser at her MÅ det skiftes tak er sparkling et glimrende alternativ! ;)

    Og ja... det glemte jeg å svare på. Jeg har kontakter i Marokko ja. :) Det har seg slik at jeg traff en stilig kar, som var fra Marokko. Flere år, to herlige unger og et brudd senere har jeg fremdeles en god unnskyldning for å dra til Marokko minst to ganger i året. Ungene har jo familie der. Lucky me! ;) Forelskelsen til Marokko bleknet aldri. :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Ellers er det MINST like fantastisk som interiøret! :) Men en fordel om man kan fransk eller har en marokkansktalende "tolk" med seg. Skjønt, om man holder seg til Agadir, Marrakech og Essaouira klarer man seg med engelsk også. :)

    Jeg tar bestandig med meg litt ekstra når jeg er der, eller får venner til å ta med seg. Som i disse http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32153553

    Men noen karriere... nei, det får bli i det små tror jeg. :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig kasserolle :) Jeg liker både rosa og industri jeg :)

    Heldig du som kan strikke! Du har ihvertfall prøvd ;) Du må holde oss oppdatert på prosjektet :)

    SvarSlett
  5. Oii, den rosa kasserollen var fin:) Jeg vil gjerne ha den. Jeg sitter på nettet nå faktisk å leter etter rosa kjøkkenting, da jeg ha fått helt dilla på lys rosa:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!