lørdag 14. januar 2012

Familieforøkelse i putefamilien

Heisann og god lørdag! I dag skal vi i barndåp til tantebarnet mitt som kom til 12 dager før vår lille gutt. 
Men først tenkte jeg å vise dere de nyeste medlemmene i den stadig voksende putefamilien!
Var jo, som jeg skrev i forrige innlegg, på Kremmerhuset på torsdagen. Der fant jeg den søøøte puten med ekornet på, og pelsputen! Den strikkede puten ordnet jeg forrige uke.

Pyntet fint opp i sjeselongen :)


Jacko godkjente putene iallefall!

Nå må jeg se å få laget et kort til dåpsgaven.
Ha en strålende lørdag dere!


3 kommentarer:

  1. Hei;). Flotte pynteputer og flott "pynte"hund også;). Mye fint å få tak i på Kremmerhuset;).

    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg forresten;)

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  2. Hei du. Takk for kommentar hos meg.

    Likte godt denne sjeselongen din. Den minner meg om en sofa mamma og pappa hadde den gang jeg var like liten som de babyene du skriver om her, nemlig for nærmere 40 år siden ;)

    Men putene og hunden var selvsagt også fine.

    Ha en fin helg.

    Heidi

    SvarSlett
  3. Si meg, det var vell ikke du som kom fra Namsos forrige torsdag? ;O

    Det ble i alle fall veldig fint hos deg : )) Gøy å se!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!