torsdag 12. januar 2012

Hils på denne karen!

Hei hei! Her er en kar du må hilse på, Herr Jøtul som gjør at vi ikke fryser! På vinteren så kan kuldegradene snike seg helt ned til -30 her, så da er det viktig at vi har en ovn som kan holde mennesker og dyr varme! Han er ikke veldig vakker å se på (jeg synes ikke han er stygg heller) men han gjør jobben sin og mer til. Vi bruker ikke strøm på oppvarming, så denne karen, sammen med lillebroren hans i kjellerstua, er det eneste som varmer opp huset. Han er glad i masse, masse ved, men det gjør ingenting, for det produserer vi selv!

Var veldig skeptisk til den da vi flyttet hit (ingen varmepumpe liksåååm!?), men han er en trofast og arbeidsom kar, så han har vunnet hjertet mitt!


Stor og romslig vedkurv fra Bloomingville.



Det er ikke bare mitt hjerte som er vunnet, Jacko og Herr Jøtul er bestevenner, og tilbringer store deler av dagen sammen!
Her er det skikkelig drittvær, så dagen skal nok i store deler tilbringes inne, sammen med vår venn som ble presentert her! Også ser jeg at jeg har fått noen nye følgere. Blir så hoppende glad for at dere leser bloggen min! Dere er fantastiske!
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!