tirsdag 24. januar 2012

Hundeseng

Mornsann!
Jacko er vår hund. Han er en pointerhanne på 2 år, oppkalt etter "The king of pop". Snodig, men verdens snilleste kar. Han kan være litt voldsom av seg, men det finnes ikke et vondt gen i denne kroppen. En stor kosebamse!
Elsker å bo på landet, sånn at han kan løpe sammen med hestene og rase av seg når han vil!

Han er egentlig ganske fotogen av seg, men kan også være svært uheldig til tider...


Også bor han på kjøkkenet. Der har han skinnsenga si. Den er ikke veldig dekorativ, og kanskje mest i veien, da kjøkkenet/stua vår ikke er spesielt romslig.
Det tenkte jeg å gjøre noe med. Ikke størrelsen på rommene altså, men selve hundesengen!
Har som vanlig vært på inspirasjonsspeiding i forkant av operasjon "ny hundeseng".

Denne var tøff. Er som jeg forsto laget av en TV-benk!

Denne var litt kul, men litt for "mye" etter min smak



Dette er min definitive favoritt! Kjøkkenøy med integrert hundeseng! Noe så kjekt! Og sikkert ikke SÅ vanskelig å lage heller!
Mye fint det går an å finne på der altså! Må tenke litt på det tror jeg..
Nå er det hestenes tur til å få litt oppmerksomhet!

Ha en fin tirsdag!




3 kommentarer:

  1. takk for koselig hilsen på bloggen min i dag. Utrolig herlig hund du har. Vi sørger fortsatt over vår vakre samojed som vi mistet i fjor sommer. Ha en fin fin kveld videre.

    marianne leonora

    SvarSlett
  2. den øverste var jo snedig : ))

    Her har vi hundebur med senger inni. Hundene liker dem kjempegodt og det er veldig praktisk, men muligens ikke det fineste :P

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  3. Jeg har kjøpt en hundesengpute fra Molly Mutt som jeg har plassert inn i et ikeaskap (Bestå) og vips er det blitt himmelseng til hundene! Er ikke alltid så lett å finne fine senger til store hunder, men disse er kjempefine. Jeg kjøpte min på alphadog.no

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!