torsdag 26. januar 2012

Jeg? Vinglepetter?

Hei og hopp i torsdagskropp!

Her blåser det voldsomt i dag, men solen har tittet fram innimellom og det kan jeg like! Så fint lys å ta bilder i, og det er jo en stor bonus!

Veldig hyggelig er det at det har kommet til nye følgere, velkommen skal dere være, og jeg setter så uendelig stor pris på hver og en av dere!

Lysfatet foran stuevinduet vårt får kjørt seg for tiden. Jeg omdekorerer ca hver dag, rett og slett fordi jeg er en skikkelig vinglepetter for øyeblikket! Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ha det lyst, eller om jeg skal  kjøre mer farger. I dag ble det som dere sikkert har gått dere på, en lys variant.

Potte med hjemmestrikket trekk (med hestebitt sydd på da selvfølgelig..hihi) sammen med to nydelige kubbelys fra Lene Bjerre funket det bra sammen.


Her prøvde jeg med to barklys, men det funket ikke like bra syntes jeg. (I tillegg er jeg jo LIVREDD disse lysene etter at et av de begynte å brenne ei natt, lenge etter vi hadde slukket det og lagt oss. Jeg er glad vi har et brannanlegg som funker godt, for HELE lyset sto i full fyr og flamme og var på god vei til å sluke med seg benken den sto på..)
 Men skjekk det fine lyset ute da, og vinterlandskapet rundt gården vår!

Lotuser fra Kremmerhuset. Den lille søte bøtta med kvister i fikk jeg til en veldig god venninne for mange år siden, og jeg er så glad i den!

Vinterfarger!
Mon tro hva morgendagen bringer for lysfatet.. Jeg håper jeg klarer å la det være noen dager nå. Har jo tross alt annet å ta meg til enn å flytte rundt på alskens lys og pynterier for tiden.

Pytt sann, det er nå litt gøy og!
Ha en finfin torsdag dere!



1 kommentar:

  1. Nydelig og dust, synes jeg! Heldig er du som har sol idag! Her er det grått - det snør og snør.Og snør...

    Ha en fin kveld!
    Heleneklem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!