fredag 27. januar 2012

O'hellige kurv

Like før jul var jeg ute på desperat kurv-shopping. Da jeg (i år, eller strengt tatt i fjor) til min store skrekk kom på at vi har verdens styggeste juletrefot, måtte jeg finne noe som kunne skjule den. Godt.

Bohus ble min redning denne gangen, for der fant jeg ei kurv som passet perfecto under juletreet vårt, og som, utrolig nok rommet den enorme juletrefoten. Tenkte som så at jeg kunne få bruk for kurven senere år til samme formål, men også som vedkurv til ovnen vår nede i gangen.
Etter trofast tjeneste som juletrefotskjuler julen -11, ble jeg nesten litt glad i denne karen.

Og med dette har det seg slik at kurven aldri kom seg ned i gangen, veden er fortsatt oppbevart i vedsekker (røde sådanne. Meget dekorativt..) og nå ligger det jammen meg en hel haug med blomster, lysslynger og trollhassel i den.
Og det ble ikke så verst ser dere, så jeg tror jammen meg den skal få bli en stund!




I kveld blir det rekespising på hytta, og det blir ikke feil kjenner jeg!
Ha en flott fredag!




2 kommentarer:

  1. Hei Martha:)
    Jeg har sittet og tittet litt på bloggen din nå, og du har jammen meg mye fint;)
    Jeg er på utkikk etter akkurat en slik stor kurv som du har veden i, den fra Bloomingville (tror jeg du skrev??)

    Kan jeg spørre hvor den ble kjøpt, og om den var veldig dyr?

    Ha en fin fin helg på hytta, det hørtes rett og slett DIGG ut ♥

    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!