torsdag 12. januar 2012

Stuekos

God kveld i stua! Her er noen bilder fra et hjørne i sofakroken vår. Der har den hjemmelagde stigen fått sin plass, sammen med en hengende lyslykt som er kjøpt på en ferie i Hellas. Dessuten fikk jeg tak i den fine linputen med "Soul" på for en tid tilbake. Synes den pynter opp sånn!

Elsker facetglassene fra Tine k!







Nå skal jeg rigge meg til forran tv'en, og vente på at Herlige hjem begynner på FEM. Sist gikk jeg glipp av det, og det skal jeg ikke denne gangen! Gleder meg masse! Endelig et ordentlig interiørprogram på tv'en!

2 kommentarer:

  1. så kreativt å lage stige selv, istedenfor å kjøpe:)
    Legger meg til som følger, for her vil jeg titte mer.

    Klemmer fra Fredrikke

    SvarSlett
  2. oi :) noe sånt kunne jeg tenkt meg å prøve også, har så lyst på en sånn stige, hvor fant du pinner?

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!