lørdag 25. februar 2012

Dyrisk vennskap


Hei! Så fint vær som det var i dag, måtte vi bare ut en tur. Usikker på hvem som koste seg mest av oss, hunden eller hestene. Nydelig var det iallefall!

Det å bo på landet slik vi gjør er så utrolig deilig. Hunden løper fritt som den vil, og vi har massevis av plass til hestene ute.











Jacko elsker hestene, og etter litt overtaling liker de han også. Spesielt den unge hesten er meget villig til å leke når sjansen byr seg.







Når leken er ferdig, er det godt for et dyreelskende hjerte å se at vennskap kan gå på tvers av arter.







Så ble det overskyet igjen, vi klappet hestene fint adjø for denne gang og tok turen inn. Noe som varmer mitt hjerte enda mer er dette forholdet som har oppstått i det siste.




Ola og Jacko er blitt bestevenner



Ola 6 mnd og Jacko 2 år.

Nå er lillemann i seng og det blir lørdagskos. Blir ikke helt enig med meg selv om jeg skal tilbringe lørdagskvelden med malekosten i hånda eller på sofan. Dette får jeg tenke litt på.

Kos dere masse med lørdagskvelden!






7 kommentarer:

  1. Herlige bilder av hest, hund og en god unge!

    Det har vært helt herlige vær her i dag også og jeg håper det holder seg slik lenge.

    Kos deg i kveld, om det blir maling eller sofa!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder:)
    Heldige dere er som bor slik ♥
    Og fantastiske biler av lille og voffsen:)

    Ha en fin fin kveld, og en fin søndga!

    SvarSlett
  3. Meget smukke billeder..... Stemningen er ikke til at tage fejl af. Det ligner en dejlig dag :-)
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlett
  4. Herlige bilder!
    Kom plutselig over bloggen din, legger meg til som følger jeg! Stikk gjerne innom hos meg hvis du vil, setter stor pris på nye følgere!! :)
    Jeg er en ganske så fersk blogger, men trives ;)
    Ha en fin kveld videre og ei flott ny uke!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  5. Hærlige bilder,virkelig hærlige♥:)

    SvarSlett
  6. Virkelig herlige bilder!! Jeg er også veldig glad i dyr og synes det er så fasinerende hvor mye glede vi har av kontakt med dem. Her hjemme har vi en katt og en hund som er gode venner. Ikke så eksotisk som hund og hest...men dog, det er koselig å se uansett =)

    SvarSlett
  7. Godt å se både to- og firbente venner. Det smeltet meg helt her.. :)

    Badet ble flott! Godt jobbet med både maling og styling. :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!