tirsdag 7. februar 2012

Lengter

Heisann!

Sitter i den store sjeselongen foran vinduet å ser ut. Det er oversyet og snøen laver ned. Hestene står ute å spiser høy, og de ser ut som om de lengter like mye til sommeren som jeg gjør.

Når sant skal sies er jeg ikke halvparten så lei av vinteren som jeg var for et år siden, men GURI så godt det skal bli med vår og sommer! Sol og grønne beiter med fornøyde hester! Og en hund som går lengre enn 5 meter unna ytterdøra for å tisse...

Nå er det heldigvis litt mildere i været igjen, så man kan være litt mer ute!



Er det flere som lengter?

Nå skal jeg lage meg en kopp original chai te fra Pukka. Jeg er hekta!

Fin tirsdag til dere!




2 kommentarer:

  1. Joda, jeg lengte også etter våren. Men prøver å fortrenge det. For enda er det lenge til vår her. Så jeg nyter dagene med skiturer i den nydelige sola.

    Har forresten lagt ut en give away på bloggen min, kun for dere som blir med på bloggetreffet;
    hvor jeg trekker en spabehandling :-)

    Ha en fin kveld

    Klem
    Lotte

    SvarSlett
  2. Åh ja, gjett om jeg gjør! Heldigvis nærmer det seg med stormskritt. Herlig blogg du har forresten. Legger meg til som følger. Nå skal jeg kose meg videre her inne :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!