fredag 3. februar 2012

Snart helg!

Heisann Sveisann! Nydelig vær ute i dag, såå godt! I går kjøpte jeg masse friske blomster, og noen løker og det er jo et sikkert vårtegn når de begynner å spire som smått. Må prøve å få tatt noen bilder nå som det er så fint lys tror jeg!
Også må jeg begynne å tenke på NIB's utfordring om "vårlig vegg". Spennende!

Ellers så har Riviera Maison har en konkurranse gående der man skal vise sitt fineste RM-bilde. Og dette måtte jeg jo bli med på!
Riviera Maison er en av mine favorittbutikker. Det er bare så synd jeg er der så skjelden, da jeg må kjøre til Trondheim for å komme til nærmeste butikk.  MEN når jeg først tar turen, er det så verdt det. De skuffer skjeldent!


 Bildet over ble mitt bidrag denne gangen. Alle produktene på bildet, er fra RM.




Så noen bilder fra årets julekonfekt som passet perfekt i den fiiine glasskrukken i flere etasjer!



 
I ettermiddag blir det å dra på bursdag til min kjære storebror som blir hele 26 år i dag! Gratulerer så masse med dagen, Benjamin!
Jeg har hørt rykter om en stooor iskake, og det er ikke feil på en fredag!

Håper dere alle får en finfin fredag, kos dere masse!


1 kommentar:

  1. Tusen takk for det! Og ja, det er veldig greit at noen "feiler ferdig" før man selv setter igang med ting. :) Så litt større hull i platen og å feste stoffet på sidene til slutt... ja, da vil du klare dette så enkelt og greit! :)
    Selv om jeg gjorde overnevnte feil var det jo slett ikke vanskelig å lage en slik gavl.

    Tror faktisk den gavlen er noe av det beste jeg har investert tid og penger i, for "utbyttet" ble bedre og mer eksklusivt enn hva man gjennomsnittlig får ut av tid og penger. Kostet jo ikke mye... og tidsbruken var ikke avskrekkende. Selv med mini- hull og en del bom, bom, bom. Som du nå kan unngå med å borre litt større hull. ;)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!