torsdag 2. februar 2012

Soverommet vårt!


Helluen! Da var det jammen meg februar dere! Litt godt er det, for det går tross alt (om ikke så alt for lenge iallefall) mot vår! og DET liker jeg! Gleder meg voldsomt til våren, selv om denne vinteren har, og er, langt mer levelig enn den forrige vi hadde. Tenker tilbake på forrige vinter som et mareritt! Her var det ikke skjelden at minusgradene snek seg helt ned til -30. Ofte...

Men jeg skulle ikke skrive bare om den forrige vinteren! Nei, jeg tenkte jeg skulle vise noen bilder fra soverommet vårt. Lagde et innlegg om det for lenge siden også, men nå kommer det altså et nytt.

Dette rommet er igrunn bare midlertidig, til vi får pusset opp første etasje. Der har vi ikke begynt enda, så det blir nok en stund til vi kan flytte inn på nytt rom. Men enn så lenge duger dette!






 Lampen som henger over sengen er orginalt en simpel skjellampe som jeg syntes trengte et oppløft. Nå henger det massevis med perler og pynterier i den, og den ble litt anderledes :) Likte forandringen godt!


Puter, puter og atter puter.. i love!


 trådene fra lampa gir fint gjennskinn fra sollyset. Er ikke lys i selve lampa, men det håper jeg på å få fixet i løpet av helga som kommer! Den gir meg litt sånn glassmanet-feeling igrunn.


Det heklede sengeteppet var jeg så heldig å finne til en billig penge på en lokal bruktbutikk. Er så glad i det, og det passer perfekt i senga vår!

Ha en flott torsdags ettermiddag!
Gleder meg til "Herlige hjem" på FEM i kveld!







6 kommentarer:

  1. For et nyyyydelig soverom♥ Det likte eg svært godt,stilen og nydelige detaljer:))
    Koselig med en hilsen fra deg hos meg:))
    Skal se etter hestene dine både innen og utendørs ;)
    Det hestebildet du nevner hadde sikkert jeg gitt høyrehanda mi for:P Hehe!
    Var sikkert kjempe fint.
    God helg til deg:))

    SvarSlett
  2. For et fantastisk fint soverom....helt nydelig:)

    Ha en fin helg
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  3. Kjempe flott soverom og lekker lampe:) Kreativ du er:)

    Flott blogg også, følger med videre.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så nydelig soverom du har. Virkelig lekkert :)

    SvarSlett
  5. Guri, så nydelig soverommet deres er! Her hadde jeg drømt godt :)

    Fant deg igjennom Stylizimo - så gøy at du fant veien dit du også. Velkommen skal du være :)

    Fin tirsdag til deg!
    Klem Nina

    SvarSlett
  6. Utrolig flott soverom! Noe av det fineste jeg har sett. Takk for nydelig inspirasjon :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!