torsdag 9. februar 2012

Striper!

Hei hei hallå! Da var det torsdag igjen, og snart helg! Skal bli godt å tilbringe helga sammen med samboeren som stort sett bare er på jobb i ukedagene! Våknet med migrene i dag, hurra for det! Er heldigvis blitt mye bedre, så nå er vi i slag igjen!

Har dere sett at HM har masse fint i nettbutikken sin nå? Jeg klarte ikke å motstå de mange fristelsene, så jeg bestilte noen puter. 8 stk for å være eksakt. Er ikke sikker på hva det er med meg og puter, men noe magnetisk er det iallefall!

De stripete herlighetene måtte jeg jo bare ha, og vaniljeputene var så skjønne at jeg ikke kunne unngå de heller! Men fint ble det, og jeg ble fornøyd, så da er det vel greit da? *Prøver å overbevise seg selv at det å handle mange flere puter enn det man har bruk for er heeelt greit*



Striper er kult!





Tror jeg må prøve å la vær å handle flere puter på en stund nå. Kommer vel sikkert ikke til å skje, men jeg har nå i det minste sagt det!

Ha en flott torsdag dere!


1 kommentar:

  1. Fine puter får man aldri nok av nei. Og den stripete stod i herlig krontrast til vanlije-puten

    Ha en fin kveld

    Lotte

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!