onsdag 28. mars 2012

Får ikke fjernet ordbekreftelsen! hjelp!

Jeg kjenner jeg koker over av frustrasjon. I går var det en snill sjel som gjorde meg oppmerksom på at ordbekreftelsen sto på da hun skulle kommentere et innlegg. Jeg har prøvd å haket av "nei" og lagret innstillingene sikkert hundre ganger nå, men når jeg går inn å sjekker igjen har den nullstilt seg tilbake til "ja"

Ordbekreftelse er no' herk, og jeg misliker det sterkt hos andre bloggere, så om det finnes noen der ute som har vært bort i problemet før meg, er jeg veldig takknemlig for hjelp!

4 kommentarer:

  1. Heisan!!
    Det samme har skjedd hos meg,den "hopper" tilbake av seg selv,selv om det hakes av og lagres...
    Men nå tror ? jeg det har vart en stund hos meg,har ikke fått tilbakemeld om noe annet...Har nok ingen "tips" til deg enn å fortsette å hake av...
    Fin dag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Klarte det jeg :)
    Skrev et innlegg om det!

    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  3. Sliter med samme problemet. Men jeg finner ikke ut av hva jeg skal gå inn på for å få fjernet det. Finner ikke "knappen" for å slå av ordbekreftelsen!

    Veronica

    SvarSlett
  4. Har du funnet ut av problemet? :)
    Ina

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!