mandag 19. mars 2012

Mandagsstue!

God mandag alle sammen! Endelig skinner sola igjen her i trøndelag! Helga har ikke bydd på all verdens til godvær, så da er det så utrolig godt når varmen steiker på vinduene igjen! Vårfølelsen derimot, den ble litt nedbrutt da jeg kikket ut vinduet fra soverommet og så det velkjente hvite teppet som lå over gården.. igjen... Men nå ser det ut til at den smelter fortere enn den kom, så da går det vel greit!




 Litt bilder fra stua i dag, som fikk nye friske blomster på fredag. Hvite nelliker og nydelige roser. Sånnt hjelper max på vårfeelingen! Har også gått meg på at nelliker står seg lenge, så de har blitt en slager her i gården! Hadde de en hel måned sist, og det er en sensasjon for en "blomsterdødare" som meg..


 Hestefiguren fra Praha står flott på hylla den også. Der trives den nok vil jeg tro.

Jeg er i full gang med å pusse opp barnerom, så det kommer nok bilder snart. MORRO!
Ha en finfin mandag videre!


5 kommentarer:

  1. Så flott på brettet ditt:)
    Elsker blomstene ♥
    Her ble det shoppet påskeliljer i dag, så det er gult og kult i hele huset:)

    Kos deg med oppussing av barnerom!!

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  2. Koselig stue :)
    Nelliker er herlige, de bare står og står, og jammen meg har mine kommet med nye knopper også <3 Helt klar en blomst jeg skal kjøpe med meg mer :)

    Blir spennende å se med barnerom! :) jeg er veldig klar for å gå i gang med master bedroom her nå :)

    SvarSlett
  3. Koselig bilder av stua:))
    Friske blomster blir jeg alltid så glad av!!!

    Lykke til med oppussing av barnerom - det har jeg også
    på tapetet, men må først få litt energi og overskudd:)))

    Klem

    SvarSlett
  4. hei! koselig å titte innom her! og i morgen møtes vi vel på bloggetreff?! spennende! :) -monakristin

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!