onsdag 14. mars 2012

Urørt!

Heisann Sveisann!
Nib vil at vi som er "fersk i gamet" skal vise oss fram. Og det vil vi jo såklart gjerne!
Og med samme tittel som p3's musikkferskinger skal vi vise fram vårt beste interiørbilde.
Klarer ikke å bestemme meg for et jeg, så her kommer flere!
Om de er mine beste bilder? Nja, men jeg liker de godt! De representerer meg godt og stilen vi har her hjemme.

 Soverom med pels og glam!

 Mitt bidrag til Mars-utfordringen fra Nib. Dette er MEG.

Og litt juleborddekking.


Nå er det snart middagstid, og det blir fajitas etter inspirasjon fra Wenche i "God morgen Norge"

Ha det så fint!





9 kommentarer:

  1. Flotte bilder :) Likte godt det i midten :)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!!
    Et genialt trekk fra NIB jentene dette med urørt, har funnet masse nye blogger :)

    Ha en fin fin kveld!!

    SvarSlett
  3. Flott bidrag og fine bilder :)
    Ønsker deg en herlig onsdag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Hei, så gøy at du også skal på bloggtreffet- det skal jeg også! :D Fint bidrag, la meg som følger:) Ses snart! ;)

    SvarSlett
  5. Hei på deg!
    Fant bloggen din på Nib! Fine bilder!!
    Masse fine dealjer:-)
    Legger meg som følger!
    Stikk gjerne innom meg og ta noen lodd, har en liten blogg-basar på gang!!

    Klem Fru Samuelsen:-)

    SvarSlett
  6. Fine bilder da. Er så i tvil om jeg er fersk eller ikke jeg...

    SvarSlett
  7. Heia!
    Glad jeg fant deg via Nib. Så mye fint å se her inne hos deg. :)

    Håper du får en finfin torsdag! Klem

    SvarSlett
  8. HeiHei:) så fin blogg du har! Liker urørt bildene dine kjempegodt:) Og har snust litt rundt på bloggen din:) Så skal du jo på Bloggetreffet, så da ses vi jo der:))

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!