tirsdag 17. april 2012

Å hente fram gamle kunster

God dag dere!
Dere som leser bloggen min litt har sikkert fått med dere at jeg er ei hestejente, noe som gjenspeiler seg i interiøret mitt.
Jeg har lenge ønsket meg noen små hesteportretter jeg kan ha litt rundt om. Hittil har jeg ikke finnet noen som er i den stilen jeg ønsker meg, så derfor tok jeg saken i egene hender i formiddag.
Hvorfor ikke bare tegne et selv?


Hadde kanskje vært finere med en bredere ramme, men det var kun denne jeg hadde for hånden.


I bakgrunnen henger det fine hodelaget mitt.


Nei, nå tror jeg at jeg må tegne litt mer jeg. Bitt av basillen.. igjen..
Ha en fortsatt fin tirsdag!



3 kommentarer:

  1. Wow, så nydelig!!! :D

    Tegner du til andre også eller? :)

    syntes det ble fint med den ramma, mulig bilde ville blitt "borte" med en bredere ramme? :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er til å tegne, ble jo kjempefint:) Ha en fin søndag videre :)

    SvarSlett
  3. Så flink du er asså! Bare å tegne en du liksom :D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!