tirsdag 5. juni 2012

Tirsdags-sofakrok

God formiddag!
Ser ut til at det kan bli en fin dag, og det kan man jo like!
I går var jeg en tur i Trondheim, og der kunne man jo finne masse vårfint i butikkene. Noe ble med meg hjem også. Får vise dere litt etter litt.
For ikke å snakke om det lasset med puter, håndduker og diverse jeg kan brodere på. PUH, jeg kommer nok ikke til å kjede meg med det første!


Bilder fra sofakroken i dag. Pute, stearinlysholdere og to små søte vinkjøkere fra Riviera Maison, blomsterpotter fra KID og lysestaker fra Lisbeth dahl


 Skjell er sommerlig, og det måtte jeg bare ha. Passet fint i krukka fra RM som ble med meg hjem i går. Lys fra Lene Bjerre.

Sitter og leter etter inspirasjon til hagen (som for øyeblikket er under oppgradering) og da passet det perfekt at månedens utfordring fra NIB var å vise fram uteplassen. Nå skal jeg gå gjennom de bidragene som har kommet så langt og høste inspirasjon!

Kos dere med tirsdagen!




1 kommentar:

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!