tirsdag 24. juli 2012

Nesten-sommer og Peon-elsk


God dag!

Sommeren glimter så vidt til her i dag. Bare såvidt altså. Hadde jo begynt å glemme at det faktisk er juli. Noen utedag blir det nok ikke. Inne derimot blir det et stort fint vaskerom snart! Hører at det hamrer og skrur der nede nå.
Side sommeren ikke akkurat har vist seg fra sin beste side, følte jeg at stua hadde et akutt behov for farger. Har pakket bort masse pynt som sto utover. Blir så lett lei av visse ting. Så da ble det tomt. Da gjorde en pen bukett med peoner susen!
Bare elsker disse blomstene.
Vasen er fra Mathildes verden på Steinkjer, puta i sofaen er fra HM, med monogram jeg har brodert selv


Bak står "Father & Son" ramma fra Riviera Maison, som jeg er så glad i. Rammen med "Mother & Son" var på tilbud her om dagen også, og da var jeg ikke tung å be. Den ble med meg hjem, sammen med et par andre godbiter.

Vi sees litt senere!

1 kommentar:

  1. Nei sommeren har ikke akkurat vært noe å skryte av. Regn regn og atter regn !
    Greit og gjøre litt små koselige forandringer innendørs da :)
    Her i huset er det også noen endringer på gang, må bare pakke ut etter ferien først :)
    Ha en fin og koselig dag inne :)))

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren! Setter stor pris på hver og en!